Monday, August 17, 2009

Dalam Meniti Usia 23 Tahun

Kenangan bersama ahli bait


Sanah helwa ya gamil..


ALHAMDULILLAH, 14 Ogos 2009 (Jumaat) yang lalu adalah detik yang paling bermakna di dalam hidup saya. Umur semakin meningkat semakin menemui kematian. Kini umur saya sudah mencecah 23 tahun. Semoga dengan pertambahan usia ini, saya dapat terus tabah dalam menghadapi segala cabaran yang akan datang sebagai seorang penuntut ilmu dan pejuang.

Tiada ungkapan yang terindah melainkan lafaz syukur kerana diizinkan Allah untuk menghirup udara seusai umur 23 tahun. Masih jauh lagi perjalanan yang harus di daki. Moga Allah berikan saya kekuatan untuk meneruskan lagi perjalanan kembara kehidupan ini.

Terima kasih kepada teman-teman, sahabat handai atas curahan kata-kata peransang, doa, semangat, nasihat, dan tanda ingatan yang diberikan. Moga Allah membalas jasa kalian.

Barangkali, bila tiba saat ini yang pastinya saya terkenangkan mereka yang banyak bersusah payah dalam membesar dan mendidik saya serta mereka yang banyak memberikan kesan dalam hidup saya tidak kira keluarga, teman-teman, guru-guru atau mereka yang saya anggap seperti saudara saya.

*Terima kasih buat Us Hidayat (bertungkus lumus memasak tomyam), ahli bait (Us Hanif, Us Nasruddin, Us Lokman & Us Zul Azrie)


Us Lokman

Us Hanif

Us Nasruddin

Dr Hadi



No comments:

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...