Thursday, October 15, 2009

Hebatkan Ujian Dari Allah Untuk PMRAM


MESKIPUN PMRAM pada hari ini menerima tekanan yang cukup hebat dari pelbagai pihak, namun kesatuan PMRAM cukup utuh dan ampuh dalam menghadapi sebarang tekanan dan ancaman dari luar. Moga-moga Allah memelihara PMRAM sebagaimana Allah memelihara Baitul Ka'abah, sesungguhnya cubaan untuk menghancurkan kesatuan ini akan dibalas dengan azab yang sangat dahsyat di akhirat kelak. Saya mendoakan juak-juak yang cuba menghancurkan PMRAM akan diberikan hidayah dan petunjuk oleh Allah SWT.

Entri ini ditulis kerana penulis sangat kesal dan sedih dengan tindakan Jabatan Penuntut Malaysia Kaherah (JPMK) yang cuba mengagalkan program Majlis Pembacaan Kutub Sittab Bersama Masyaikh Al-Azhar di Azhar Conference Center pada 17hb-20hb Oktober ini. Sama-samalah kita mendoakan serta melakukan solat hajat supaya program tersebut akan berjalan dengan baik.

Ya Allah!! Demi KasihMu.. Demi CintaMu..
Letakkanlah kami di golongan orang-orang yang ikhlas membantu agamaMu. Berilah petunjuk kepada kami dalam menghadapi mehnah dakwah ini. Sesungguhnya kami tidak berdaya dan lemah..
Kuatkanlah dan satukanlah hati-hati kami dalam memikul beban dakwah ini.. Maha suciMu Ya Allah...
Lindungilah kami dari golongan orang-orang yang zalim terhadap agamaMu..

1 comment:

mlmk said...

Mga kalian dpelihara & dnaungi-Nya.
Amin..

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...