Tuesday, August 31, 2010

PMRAM Dirai Dalam Majlis Berbuka Puasa Anjuran WAAG


KAHERAH, 30 Ogos – Jalinan hubungan PMRAM dan WAAG terus diperkukuhkan pada hari ini apabila The World Association for Al-Azhar Graduates (WAAG) menjemput PMRAM untuk menghadiri majlis berbuka puasa anjurannya.

Majlis berbuka puasa tersebut telah diadakan di Azhar Conference Center (ACC) yang terletak berhampiran Kuliah Banat, Hayyu Sabie’.

PMRAM yang diwakili oleh Saudara Abdul Aziz bin Ali, Ketua Badan Pendidikan dan Komunikasi Bahasa dan Saudara Mohd Faizzuddin bin Ghazali, Ketua Badan Penerangan dan Penerbitan PMRAM 2010 serta beberapa orang kepimpinan HEWI PMRAM yang diketuai oleh Timbalan Pengerusi HEWI PMRAM 2010, Saudari Norhafiza binti Abdul Wahab disambut oleh pihak penganjur sebaik sahaja tiba di ACC.

Turut hadir dalam majlis itu beberapa orang wakil persatuan pelajar-pelajar antarabangsa yang lain yang turut menerima undangan daripada WAAG seperti Indonesia, India, Turkistan, Nigeria, Afrika Selatan, Thailand, Mali, China dan lain-lain lagi.

Majlis berbuka puasa itu diserikan lagi dengan kehadiran Rektor Universiti al-Azhar, Dr Abdullah al-Husaini dan beberapa orang tetamu kehormat yang lain.

Turut hadir dalam majlis itu juga bekas Datuk Duta Malaysia, Datuk Zainal Abidin Abd Kadir yang juga merupakan salah seorang ahli jawatankuasa dalam WAAG.

Wakil Badan Pengurus PMRAM sempat bergambar kenangan bersama Ketua Universiti al-Azhar dan bekas Datuk Duta Malaysia sejurus selesai melaksanakan solat maghrib.

Sumber : Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir

No comments:

Anda mungkin juga meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...